Det handler om dem, ikke om dig, når du skriver tekster til nettet Hvem kommer først, når du udvikler indhold til jeres hjemmeside? Dig eller dine kunder? Og hvilket udgangspunkt bør teksten have? Det får du svar på i denne artikel. Forestil dig, at du...
Dårlig kommunikation starter hos afsenderen! 5 typiske kommunikationsfejl, som vi alle begår – og hvordan du undgår dem! Sidder du tit tilbage med følelsen af, at folk ikke har forstået det, du har sagt eller bedt dem om? Så er du måske tættere...
5 tips til at komme levende gennem din næste tale Slår tungen knuder, eller er du bare ikke tryg ved at stille dig op og sige noget foran andre mennesker? Med disse 5 tips kan du genvinde din selvtillid, fordi du ved, at det du siger, går rent ind og...
Myten om vores guldfisk-hukommelse – og hvad vi rent faktisk kan lære af den! Myten om vores guldfiske-hukommelse handler især om, hvem der egentlig bed på krogen. Guldfisken eller den journalist, der faldt over en observation, der var hevet ud af...
SEO-tekster skal skrives, så de giver læseren værdi SEO-tekster uden værdi for læserne er den sikre vej til dårligere placeringer i søgeresultaterne. For dårlige, forvirrende tekster sender hurtigt de besøgende tilbage til Google igen....
Sådan skriver du afsnit til nettet Når du skriver afsnit til nettet, skal du holde dem korte. Det gør dem lettere at overskue for læserne – især på mobilen. Læs her, hvordan du skriver afsnit, der leder de besøgende hele vejen igennem din tekst...
Sådan skriver du mobilvenlige webtekster Mobilvenlige webtekster er en must, fordi de fleste søgninger foregår fra mobilen. Så ligesom din hjemmesides webdesign først og fremmest skal udtænkes til at se godt ud på mobilen, bør du...
Fasthold læserne med en underrubrik, der fænger! En underrubrik øger chancerne for, at de besøgende går i gang med at læse indholdet på siden ved at forklare værdien af teksten, og åbne et vidensgab, som gør folk nysgerrige på at læse videre. Læs...
Skriv bedre call to actions med instant gratification-overskriftsskabeloner Er du træt af det typiske call to action med hurtig levering eller længere returret? Eller har du måske slet ingen af delene at lokke kunderne med? Eller kunne du bare tænke dig...