Email-marketing, der bryder gennem støjen i indbakken!
Relevant og interessant email-marketing med et klart budskab og en fængende storytelling bliver altid åbnet, læst og klikket på! Det giver flere salg og opbygger en trofast skare af begejstrede modtagere af jeres nyhedsbreve.
Ingen gider åbne endnu en
tilbudsmail
Hvor mange nyhedsbreve får du hver dag med det ene fantastiske tilbud efter det andet? Eller med total irrelevant og ligegyldig information, som du aldrig har ønsket dig?
Lyder dit nyhedsbrev på samme måde? Så har du valgt den sikre vej til Spam-mappen!
Emails, dine modtagere ligefrem vil længes efter
Når email-marketing gribes rigtigt an, skaber det begejstrede modtagere, der ligefrem ser frem til din næste email, fordi:
Hver eneste mail rammer et behov, et problem eller en drøm, som dine modtagere har
Din email-marketing ikke ser kommerciel ud, men ligner en almindelig mail fra en god ven
Du ikke bare pusher produkter eller ydelser, men også giver viden og inspiration
Det er surt at ende i Spam-mappen
Er der alt for få abonnenter på dit nyhedsbrev, der åbner og klikker på dine emails? Og endnu færre, der køber noget på grund af dem?
Så er dit nyhedsbrev sandsynligvis allerede endt i deres Spam-mappe. For det er oftest meget lettere for folk at markere din mail som spam end at melde sig fra dit nyhedsbrev.
Det er ikke godt for dit nyhedsbrevs anseelse hos de store mailudbydere, som f.eks. Google Gmail og Microsoft Outlook.
De vurderer nemlig, at hvis der er mange af dine modtagere, der markerer dit nyhedsbrev som spam, er der ingen grund til at give andre af deres kunder en dårlig oplevelse med det.
Derfor sorterer de oftest dit nyhedsbrev fra, så også dem, der rent faktisk gerne vil modtage det, ikke længere får det at se!
Det er derfor, at relevant, interessant og læseværdigt indhold er så vigtigt for dit nyhedsbrevs evne til at holde dit firma og dets produkter på modtagernes nethinde.
Invitér dine modtagere ind i historien
Hos YES! Marketing bygges dine nyhedsbreve og email-marketingkampagner med en stærk storytelling opbygget med StoryBrands BrandScript-framework. Her inviterer hver eneste email-kampagne dine modtagere ind i en historie, som de først får slutningen på, den dag de køber jeres produkter eller ydelser.
Verdens mest effektive email-marketing
Med HubSpot CRM får du et af verdens stærkeste værktøjer til både at kapre nye abonnenter til jeres nyhedsbrev og sende målrettede email-kampagner ud til nøje udvalgte målgrupper. Samtidig kan du nemt holde øje med, hvor interesseret hver eneste modtager er, så du kan få lukket flere salg.
Så nemt får du sat fut i din email-marketing
Med YES! Marketing som din email-marketingpartner får du skabt email-kampagner, der skaber flere følgere og mere salg. Det er lige så nemt, som at tælle til 3:
1. Kontakt os ved at klikke på knappen
2. Vi lægger en plan for din email-markedsføring
3. Du får travlt med alle de mange nye kunder
Sådan bygges email-marketing, der virker!
Hos YES! Marketing har du mulighed for at få udviklet tre forskellige typer email-marketing, der er målrettet præcist til jeres kunder. Til hver type kan du vælge mellem forskellige kampagnestrategier, der effektivt sikrer jer flest reaktioner på de mails, som sendes ud.
Sæt salget på autopilot med en velkomstserie
En velkomstserie er den klassiske email-kampagne. Den starter med at tilbyde interesserede besøgende noget viden eller noget andet, der er så relevant for dem, at de er villige til at betale med deres email-adresse for at få fat i det.
Derefter modtager de en række emails, der målrettet går efter at sælge et produkt eller en ydelse ind til modtageren. Det er en serie mails – og tilhørende ”lead-generator” – der kun skal skrives én gang. Men kampagnen kan skabe nye kunder og salg masser af gange.
Det bedste alternativ til at gifte dig på første date
En Køb nu-knap på din hjemmeside svarer lidt til at spørge, om din date vil gifte sig med dig allerede ved det første møde.
Det er kun de færreste, der vil. Medmindre de deltager i et realityprogram.
Her kan lead-generatoren og den tilhørende velkomstserie være en god måde at få en ny aftale i kalenderen. Samtidig er det en god og uforpligtende måde for din “date” at få noget mere at vide om dig, dit firma og dets produkter.
Hold kunderne varme med en nurturing-serie
Med en såkaldt ”nurturing-serie” sørger du for at holde dit brand, dine produkter eller dine tjenester i frisk erindring hos modtagerne. Både så de husker, hvad det er, I tilbyder, og hvad I står for.
Nurturing-serien er ligesom velkomstserien skrevet forud og præsenterer hele tiden relevante emner for dine modtagere. De enkelte mails kan linke ind til f.eks. blogindlæg, videoer eller en lukket Facebook-gruppe. Serien holdes løbende opdateret og udvides hele tiden. Så kan den fortsætte og minde modtagerne om dig for evigt.
Der findes mange måder at pleje dine kunder på
Nurturing-seriens vigtigste opgave er at holde dit firma top of mind hos modtagerne. Det kræver, at de regelmæssigt får en ny mail med spændende og relevant indhold.
Nurturing-serien kan også være noget helt andet. F.eks. en regelmæssig podcast med interview med kendte personer – eller andre, som har et relevant budskab eller en viden, der er interessant for målgruppen.
Storsælg med en målrettet salgskampagne
En målrettet salgskampagne går efter at sælge et bestemt produkt. Enten til dem, du allerede har på din mailingliste. Eller nye modtagere, der er blevet indfanget specielt til lejligheden gennem online annoncer og landingssider.
Salgskampagner kan skrues sammen på et hav af måder. De består af fra 3 til rigtig mange mails. Antallet afhænger af prisen, samt hvor lang eller svær beslutningsprocessen er for modtagerne.
Så længe du er relevant, bliver kunderne ved med at læse
Mange er bange for at tæppebombe deres kundeemner med mails. Især hvis de vil sælge noget til dem. Men så snart du skal sælge dem et dyrt produkt, eller noget der kræver længere betænkningstid, betaler det sig at øge antallet af mails.
For så længe det, du har på hjerte, er interessant og relevant, skal folk nok blive ved med at åbne og læse dine mails. Det giver f.eks. mulighed for at præsentere spændende kundehistorier eller imødegå de indvendinger, som kundeemnet har.
Derfor reagerer kunderne ikke på din online marketing!
Får du ikke nok ud af din online markedsføring? Eller salg og henvendelser nok fra jeres hjemmeside, jeres email-kampagner, eller jeres tilstedeværelse på de sociale medier?
Så er du ikke alene!
I denne e‑bog får du:
- de 6 mest almindelige grunde til, at kunderne ikke reagerer
- opskriften på, hvordan du skaber en kunderejse, der virker
Så hold op med at kaste penge efter markedsføringskampagner, der forvirrer kunderne og ikke giver dig nogen salg!
Hent e‑bogen her, og lær, hvordan du skaber en kunderejse med klare budskaber, dine kunder kan forstå, og som får dem til at reagere!
Få kunderne til at reagere nu!
Copywriterne, der sikrer dig, de siger
Præstemarksvej 20–22
4653 Karise
Tlf.: 29 72 55 73
CVR: 36679220
Mail: info@yes-marketing.dk
Sidste nyt på vores blog:
Sådan bruger du bøger i markedsføringen
Hvor mange penge bruger dit firma på reklamegaver? Hvorfor ikke anvende det budget på bøger, du kan anvende i din markedsføring. Læs her hvordan!