De 3 nyeste indlæg på bloggen
AEO — Answer Engine Optimization — sådan får du dit firma nævn i AI-assistenternes svar
Answer Engine Optimizaion handler om at få AI-tjenesterne til at vælge din hjemmeside som kilde i deres svar.
Sådan bruger du bøger i markedsføringen
Hvor mange penge bruger dit firma på reklamegaver? Hvorfor ikke anvende det budget på bøger, du kan anvende i din markedsføring. Læs her hvordan!
Aktivt sprog gør din tekst lettere at forstå
Aktivt sprog forbedrer klarheden, engagementet og konverteringen i dine tekster. Lær hemmeligheden, som gør det nemt for dig at skrive tekster med aktivt sprog.
StoryBrand
AEO — Answer Engine Optimization — sådan får du dit firma nævn i AI-assistenternes svar
Answer Engine Optimizaion handler om at få AI-tjenesterne til at vælge din hjemmeside som kilde i deres svar.
Sådan bruger du bøger i markedsføringen
Hvor mange penge bruger dit firma på reklamegaver? Hvorfor ikke anvende det budget på bøger, du kan anvende i din markedsføring. Læs her hvordan!
Aktivt sprog gør din tekst lettere at forstå
Aktivt sprog forbedrer klarheden, engagementet og konverteringen i dine tekster. Lær hemmeligheden, som gør det nemt for dig at skrive tekster med aktivt sprog.
Overbeviser du den rigtige beslutningstager?
De fleste – særligt B2B-virksomheder koncentrerer sig om at fremhæve de hårde facts, når de skal overbevise en beslutningstager. Men er det egentlig hjernen, du skal overbevise, når du skal have nogen til at tage en beslutning i erhvervslivet?
Sådan skriver du en god prompt til ChatGPT
Vil du have hjælp til at skrive dine tekster med ChatGPT eller andre AI-tjenester, får du det bedste resultat med en udførlig prompt. Få vores skabelon her.
Sådan får du folk til at huske, hvad dit firma laver
Folk husker dig for det, de tror du laver. Så hvordan sikrer du dig, at de husker dig for det rigtige. Her får du vores bud på, hvordan du gør det.Det er utroligt, som nogle ting hænger ved. F.eks. tror folk, som kun kender mig perifert – stadigvæk – at jeg ”laver…
Hvordan overbeviser du krybdyrhjernen?
Det er krybdyrhjernen, der træffer alle vores beslutninger – også når vi skal købe noget. Derfor er det vigtigt, at du ved, hvordan du får gjort krybdyrhjernen interesseret i dit produkt. Og får den til at vælge det frem for konkurrenternes.
De gode kundehistorier, som lukker salget
I de gode kundehistorier er det kunden, der er stjernen, som dit firma har hjulpet til succes. Få opskriften på den gode kundetestimonial her.
Derfor virker storytelling også B2B
Med B2C skal du kun overbevise en enkelt kunde ad gangen. Men med B2B storytellling, skal du overbevise alle dem, som er med til at træffe beslutningen.
Træn dem i at nikke
Jo mere du kan få dem til at nikke til den tekst, de læser, jo større er chancen for, at de også rent faktisk køber af dig. Lær her, hvordan du gør.
Sådan skriver du underrubrikker, der indfanger din læser
Sådan skriver du underrubrikker, der indfanger din læser, og får dem til at læse resten af teksten på siden som viljeløse zombier.
Fortællinger til hele kunderejsen
Storytelling er et effektivt værktøj til at skabe forståelse, troværdighed og forbindelse på kunderejsen, Men hvilke fortællinger kunderne skal høre?
Tekst eller webdesign — hvad kommer først?
Teksten eller webdesignet? Hvad kommer først? Svaret er lige så enkelt, som det er indlysende. Når du først har indset det.
Understøt de forskellige læringsstile i din tekst
Skal kunderne overbevises af dine salgstekster, skal argumenter og viden præsenteres, så de kan forstå dem? Så er det vigtigt, at du understøtter de forskellige læringsstile i din tekst.
Byg en landingside med storytelling, som lukker salget
Vil du gerne skabe en landingsside med storytelling, som gør dit produkt til en lækkerbisken for krybdyrhjernen, og skaber flere salg? Få opskriften her!
Derfor virker storytelling i markedsføringen
Storytelling i markedsføringen virker, fordi den spiller på noget af det allerdybeste i den menneskelige erkendelse: Historier! Læs med her, og bliv klogere på, hvorfor kommerciel storytelling sender dine produkter over disken.
Udnyt de 5 kognitive principper, vi bruger, når læser
Skal du sikre dig, folk forstår, hvad du skriver, skal du udnytte de 5 kognitive principper, vi bruger til at forstå en tekst. Lær, hvordan du gør det her!
Helten i marketingtekster
Det er ikke firmaet, der er helten i jeres marketingtekster. For hvad gør det jeres kunder til? Få svaret, og hvad du hellere skal se dit firma som.
5 gode råd om at skrive til nettet
Med disse 5 gode råd kommer du til at skrive til nettet, så du tiltrækker, fastholder og konverterer tilfældelige besøgende til begejstrede kunder.
Sådan får du mere rytme i din tekst
Rytme er normalt noget, vi forbinder med musik. Men kan du skrive tekster, så de skaber et mønster eller en rytme, husker folk dem bedre.. Lær her hvordan!
Transformationen lukker salget
Transformationen lukker salget!Det er fordelene, som gør dit produkt interessant for kunderne. Men det er den transformation, produktet skaber for dem, der overbeviser dem om at købe det. Læs med her, og find ud af, hvordan du bruger transformationen til at lukke…
De 4 støjkilder som spænder ben for din online markedsføring
Der er mange støjkilder i kundernes hverdag — men kun én, du kan gøre noget ved. Gør du det, vinder du folks opmærksomhed. Læs her hvordan!
Derfor koster det dyrt at forveksle branding og marketing
Henter du ideerne til dine marketingkampagner hos de kendte brands? Og bruger mere tid på hjemmesidens design end dens indhold? Så læs her!
Derfor skal teksten til hjemmesiden ikke handle om dit firma
Gør du som mange andre, handler hjemmesiden kun om dit firma. Læs her, hvorfor det er en ”fejl”, og hvordan du så får fortalt folk om dit firma.
Skriv bedre til nettet – de 4 grundregler
Skriver du til nettet, kan du bruge 4 grundregler til at sikre dig, at teksten giver dig det udbytte, du drømmer om. Læs grundreglerne her!
SEO versus marketing?
Der er en essentiel forskel på et SEO-bureau og et marketingbureau, som er lidt af en øjenåbner, når først du kender den. Læs med her, og find ud af, hvad det er.
5 elementer til din Om os-side, som overbeviser kunderne
Selvfølgelig er du stolt af dit firma. Derfor vil du gerne fortælle dets historie på jeres Om os-side. Men det er ikke det, kunderne vil læse. Læs her, hvad det så er!
Content marketing
Ingen resultater fundet
Siden du anmodede om kunne ikke findes. Prøv at præciser din søgning, eller brug navigationen ovenfor til at lokalisere indlægget.
Ingen resultater fundet
Siden du anmodede om kunne ikke findes. Prøv at præciser din søgning, eller brug navigationen ovenfor til at lokalisere indlægget.
Ingen resultater fundet
Siden du anmodede om kunne ikke findes. Prøv at præciser din søgning, eller brug navigationen ovenfor til at lokalisere indlægget.
Ingen resultater fundet
Siden du anmodede om kunne ikke findes. Prøv at præciser din søgning, eller brug navigationen ovenfor til at lokalisere indlægget.
Copywriting
Hvordan overbeviser du krybdyrhjernen?
Det er krybdyrhjernen, der træffer alle vores beslutninger – også når vi skal købe noget. Derfor er det vigtigt, at du ved, hvordan du får gjort krybdyrhjernen interesseret i dit produkt. Og får den til at vælge det frem for konkurrenternes.
Udnyt de 5 kognitive principper, vi bruger, når læser
Skal du sikre dig, folk forstår, hvad du skriver, skal du udnytte de 5 kognitive principper, vi bruger til at forstå en tekst. Lær, hvordan du gør det her!
Ingen resultater fundet
Siden du anmodede om kunne ikke findes. Prøv at præciser din søgning, eller brug navigationen ovenfor til at lokalisere indlægget.
Ingen resultater fundet
Siden du anmodede om kunne ikke findes. Prøv at præciser din søgning, eller brug navigationen ovenfor til at lokalisere indlægget.


























