De 3 nye­ste ind­læg på blog­gen

Story­Brand

Over­be­vi­ser du den rig­ti­ge beslut­nings­ta­ger?

Over­be­vi­ser du den rig­ti­ge beslut­nings­ta­ger?

De fle­ste – sær­ligt B2B-virk­som­he­­der kon­cen­tre­rer sig om at frem­hæ­ve de hår­de facts, når de skal over­be­vi­se en beslut­nings­ta­ger. Men er det egent­lig hjer­nen, du skal over­be­vi­se, når du skal have nogen til at tage en beslut­ning i erhvervs­li­vet?

Sådan får du folk til at huske, hvad dit fir­ma laver

Sådan får du folk til at huske, hvad dit fir­ma laver

Folk husker dig for det, de tror du laver. Så hvor­dan sik­rer du dig, at de husker dig for det rig­ti­ge. Her får du vores bud på, hvor­dan du gør det.Det er utro­ligt, som nog­le ting hæn­ger ved. F.eks. tror folk, som kun ken­der mig peri­fert – sta­dig­væk – at jeg ”laver…

Hvor­dan over­be­vi­ser du kryb­dyr­hjer­nen?

Hvor­dan over­be­vi­ser du kryb­dyr­hjer­nen?

Det er kryb­dyr­hjer­nen, der træf­fer alle vores beslut­nin­ger – også når vi skal købe noget. Der­for er det vig­tigt, at du ved, hvor­dan du får gjort kryb­dyr­hjer­nen inter­es­se­ret i dit pro­dukt. Og får den til at væl­ge det frem for kon­kur­ren­ter­nes.

Der­for vir­ker storytel­ling også B2B

Der­for vir­ker storytel­ling også B2B

Med B2C skal du kun over­be­vi­se en enkelt kun­de ad gan­gen. Men med B2B storytel­l­ling, skal du over­be­vi­se alle dem, som er med til at træf­fe beslut­nin­gen.

Træn dem i at nik­ke

Træn dem i at nik­ke

Jo mere du kan få dem til at nik­ke til den tekst, de læser, jo stør­re er chan­cen for, at de også rent fak­tisk køber af dig. Lær her, hvor­dan du gør.

For­tæl­lin­ger til hele kun­de­rej­sen

For­tæl­lin­ger til hele kun­de­rej­sen

Storytel­ling er et effek­tivt værk­tøj til at ska­be for­stå­el­se, tro­vær­dig­hed og for­bin­del­se på kun­de­rej­sen, Men hvil­ke for­tæl­lin­ger kun­der­ne skal høre?

Der­for vir­ker storytel­ling i mar­keds­fø­rin­gen

Der­for vir­ker storytel­ling i mar­keds­fø­rin­gen

Storytel­ling i mar­keds­fø­rin­gen vir­ker, for­di den spil­ler på noget af det aller­dy­be­ste i den men­ne­ske­li­ge erken­del­se: Histo­ri­er! Læs med her, og bliv klo­ge­re på, hvor­for kom­merci­el storytel­ling sen­der dine pro­duk­ter over disken.

Hel­ten i mar­ke­ting­tek­ster

Hel­ten i mar­ke­ting­tek­ster

Det er ikke fir­ma­et, der er hel­ten i jeres mar­ke­ting­tek­ster. For hvad gør det jeres kun­der til? Få sva­ret, og hvad du hel­le­re skal se dit fir­ma som.

5 gode råd om at skri­ve til net­tet

5 gode råd om at skri­ve til net­tet

Med dis­se 5 gode råd kom­mer du til at skri­ve til net­tet, så du til­træk­ker, fast­hol­der og kon­ver­te­rer til­fæl­de­li­ge besø­gen­de til begej­stre­de kun­der.

Sådan får du mere ryt­me i din tekst

Sådan får du mere ryt­me i din tekst

Ryt­me er nor­malt noget, vi for­bin­der med musik. Men kan du skri­ve tek­ster, så de ska­ber et møn­ster eller en ryt­me, husker folk dem bed­re.. Lær her hvor­dan!

Trans­for­ma­tio­nen luk­ker sal­get

Trans­for­ma­tio­nen luk­ker sal­get

Trans­for­ma­tio­nen luk­ker salget!Det er for­de­le­ne, som gør dit pro­dukt inter­es­sant for kun­der­ne. Men det er den trans­for­ma­tion, pro­duk­tet ska­ber for dem, der over­be­vi­ser dem om at købe det. Læs med her, og find ud af, hvor­dan du bru­ger trans­for­ma­tio­nen til at luk­ke…

SEO ver­sus mar­ke­ting?

SEO ver­sus mar­ke­ting?

Der er en essen­ti­el for­skel på et SEO-bureau og et mar­ke­ting­bu­reau, som er lidt af en øjenåb­ner, når først du ken­der den. Læs med her, og find ud af, hvad det er.

Con­tent mar­ke­ting

Ingen resul­ta­ter fun­det

Siden du anmo­de­de om kun­ne ikke fin­des. Prøv at præ­ci­ser din søg­ning, eller brug navi­ga­tio­nen oven­for til at loka­li­se­re ind­læg­get.

Ingen resul­ta­ter fun­det

Siden du anmo­de­de om kun­ne ikke fin­des. Prøv at præ­ci­ser din søg­ning, eller brug navi­ga­tio­nen oven­for til at loka­li­se­re ind­læg­get.

Ingen resul­ta­ter fun­det

Siden du anmo­de­de om kun­ne ikke fin­des. Prøv at præ­ci­ser din søg­ning, eller brug navi­ga­tio­nen oven­for til at loka­li­se­re ind­læg­get.

Ingen resul­ta­ter fun­det

Siden du anmo­de­de om kun­ne ikke fin­des. Prøv at præ­ci­ser din søg­ning, eller brug navi­ga­tio­nen oven­for til at loka­li­se­re ind­læg­get.

Copy­wri­ting

Hvor­dan over­be­vi­ser du kryb­dyr­hjer­nen?

Hvor­dan over­be­vi­ser du kryb­dyr­hjer­nen?

Det er kryb­dyr­hjer­nen, der træf­fer alle vores beslut­nin­ger – også når vi skal købe noget. Der­for er det vig­tigt, at du ved, hvor­dan du får gjort kryb­dyr­hjer­nen inter­es­se­ret i dit pro­dukt. Og får den til at væl­ge det frem for kon­kur­ren­ter­nes.

Ingen resul­ta­ter fun­det

Siden du anmo­de­de om kun­ne ikke fin­des. Prøv at præ­ci­ser din søg­ning, eller brug navi­ga­tio­nen oven­for til at loka­li­se­re ind­læg­get.

Ingen resul­ta­ter fun­det

Siden du anmo­de­de om kun­ne ikke fin­des. Prøv at præ­ci­ser din søg­ning, eller brug navi­ga­tio­nen oven­for til at loka­li­se­re ind­læg­get.