Styrk budskabet i din markedsføring med StoryBrand!
Som StoryBrand uddannede tekstforfattere skaber vi et klart budskab, en ensartet kommunikation og bedre resultater af dine marketingkampagner.
Kunderne køber kun af firmaer, de kan forstå!
Hver dag forlader potentielle kunder dit firmas hjemmeside, hvis de ikke kan forstå, hvad dit firma kan hjælpe dem med! Det skaber en dårlig oplevelse, som koster både omsætning og anseelse.
Invitér kunderne med i en fortælling, hvor de er helten
Fortællinger den måde, vi bedst kan forstå ny viden og nye budskaber på. Ved at invitere kunderne ind i en historie, hvor de selv er helten, hjælper du dem med skabe en lykkelig slutning ved hjælp af de produkter og ydelser, I sælger.
Hvad er et StoryBrand BrandScript?
Donald Millers StoryBrand-koncept er opbygget omkring de samme elementer som klassiske fortællinger, skuespil og film. Konceptet skaber klare budskaber, der er lette at huske, og fængende indhold, som målrettet tiltrækker, fastholder og konverterer besøgende til kunder.
De 7 grundsten i dit BrandScript
De 7 grundsten i et StoryBrand BrandScript kan kort opsummeres således: En KARAKTER, der ønsker sig noget, støder på et PROBLEM, som forhindrer ønsket i at blive opfyldt. Da det ser allermest sort ud, træder en GUIDE ind i karakterens liv, giver karakteren en PLAN og KALDER TIL HANDLING. Det hjælper karakteren til at undgå FIASKO og opnå SUCCES.
Det er kunden, der er helten i jeres fortælling
Karakteren er jeres kunde. Det er dem, der er helten i fortællingen. Guiden er dit firma, der med jeres knowhow, produkter eller ydelser og en klar plan hjælper kunden til at få løst sit problem – så de opnår succes og undgår fiasko.
Rygraden i jeres markedsføring
Ved at definere hver at de 7 grundelementer for din virksomheds storytelling får du skabt et ensartet grundlag for al jeres kommunikation.
Samtidig får du besvaret alle de vigtigste spørgsmål, som jeres kunder stiller sig selv, når de støder på dit firma og dets markedsføring.
Oplagt til at skabe firmaets kernefortælling
Ved samme lejlighed får du skabt grundlaget for din virksomheds kernefortælling. Derfor kan et StoryBrand Brandscript også bruges i både den interne og eksterne kommunikation. Her kan det skabe bedre forståelse for firmaets kerneværdier, mission og vision blandt både medarbejdere, kunder og samarbejdspartnere.
Få flere YES!-øjeblikke!
Kunne du tænke dig at få skabt en stærkere markedsføring med et klart og ensartet budskab for dit firma med et StoryBrand BrandScript og en markedsføring opbygget omkring dette? Så kan vi hjælpe! Det kræver kun, at:
1. Du kontakter os for at aftale tid til et heldagsseminar, hvor…
2. Vi udvikler jeres StoryBrand BrandScript i samarbejde med jer
3. Vi lægger en plan og implementerer den i jeres markedsføring
4. I opnår større synlighed online og får mange flere varme leads
Slut med, at folk ikke reagerer på jeres budskaber
Vi ved, hvor frustrerende det kan være, når intet af det, der står på hjemmesiden eller i dit firmas online markedsføring, synes at give jer den synlighed og det salg, som I forventer.
Ved at få defineret jeres virksomheds StoryBrand BrandScript får I fjernet al støjen fra jeres kommunikation. Det får jer til at fremstå klare, tydelige og meget lettere at forstå. Samt meget nemmere at huske og komme i tanke om, den dag folk har brug for de produkter eller ydelser, I tilbyder.
Det klare budskab gør det samtidig nemmere for jer at skære igennem al støjen fra alle de andre firmaer, der kæmper om jeres kunders opmærksomhed på nettet.
Alene ved at skrive tingene, så de er lige til at forstå, fremstår I som det mest oplagte og logiske valg for kunderne. For folk vælger altid det produkt, de først kan forstå.
StoryBrand har skabt succes for masser af virksomheder
Donald Millers virksomhed StoryBrand og deres certificerede StoryBrand guider har skabt masser af synlighed og masser af salg for tusinder af virksomheder over hele verden.
Således er StoryBrand rygraden i kommunikationen hos alt lige fra store multinationale virksomheder, som Procter & Gamble, over små og mellemstore virksomhed og til helt nystartede iværksættervirksomheder og soloentreprenører.
Ved at bruge nogle eller alle elementerne i deres content-marketing og email-markedsføringskampagner samt i opslag på de sociale medier og teksterne på deres hjemmeside har disse firmaer skabt et klart og tydeligt budskab, der både går klart ind og bliver husket af kunderne.
Det gør StoryBrand til et af de mest effektive marketingkoncepter i verden.
Find alle din hjemmesides svage punkter
– og hvordan du fikser dem!
Med baggrund i erfaringerne fra titusindvis af landingssider opbygget af mere end 800 StoryBrand-certificerede guider verden over har vi skabt en tjekliste, som finder alle de svage punkter på dit firmas hjemmeside. Dem, som koster dig salget.
Find f.eks. ud af, hvorfor de besøgende:
- Forlader din hjemmeside, allerede inden de har læst toppen af den.
- Aldrig reagerer på dine opfordringer til at købe dine produkter.
- Bliver forvirrede over, hvilken værdi dit firma kan give dem.
- Tøver med at købe af dig, fordi de ikke ved, hvad der så sker.
- Farer vild på hjemmesiden og til sidst glemmer, hvad de kom for.
Ved hjælp at tjeklisten kan du gennemgå og optimere hver eneste af dine vigtigste sider på hjemmesiden ved at:
- Gennemgå tjeklisten over de 7 kritiske punkter, som de fleste misser.
- Regne den pågældende sides score ud og se, hvordan den klarer testen.
- Bruge de idéer og den inspiration, du får undervejs, til at forbedre konverteringen.
Så kan du hurtigt få øget salget og skabe en bedre oplevelse for de besøgende!
Få flere kunder nu!
Copywriterne, der sikrer dig, de siger
Præstemarksvej 20–22
4653 Karise
Tlf.: 29 72 55 73
CVR: 36679220
Mail: info@yes-marketing.dk
Sidste nyt på vores blog:
Sådan bruger du bøger i markedsføringen
Hvor mange penge bruger dit firma på reklamegaver? Hvorfor ikke anvende det budget på bøger, du kan anvende i din markedsføring. Læs her hvordan!