Landingssider, der konverterer
En landingsside er skabt til at sælge. Enten det produkt, du gerne vil have de besøgende til at købe. Eller den lead-magnet du tilbyder dem, der ikke er klar til at købe endnu.
Invitér kunderne ind i en historie, hvor det er dem, som er helten
Fremhæv de fordele ved produktet, som får det solgt
Skab tillid og troværdighed omkring firma og produkt
Gå ikke glip af en vigtig salgskanal
Skaber dine landingssider ikke den ønskede omsætning, kan det ses direkte på firmaets bundlinje. Ikke kun i form af mistet indtjening, men også på øgede udgifter til salg og markedsføring af mere traditionelle kanaler. Det hæmmer firmaets vækst, og øger risikoen for at tabe vigtige markedsandele til konkurrenterne.
Det er den måde, vi taler om vores produkter på, der får kunderne til at købe dem!
Fra de besøgende kommer ind på din landingsside, har du kun få sekunder til at overbevise dem om, at det du tilbyder, er relevant for dem. Derfor skal dine ord vælges med omtanke. For kunderne køber det produkt, de først kan forstå.
Hav et klart budskab
Et klart budskab sikrer, at de besøgende ikke skal bruge en masse mentale kræfter på at forstå, hvad du sælger.
Gør siden nem at overskue
Det gør det let for de besøgende, at finde de informationer de søger, samt opdage detaljer de ellers nemt havde overset.
Spørg tydeligt efter salget
Med et klart call to action er der større chance for, at kunderne slår til. Samtidig viser du, at du tør stå ved dine produkter.
Lad ikke indsigtens forbandelse spænde ben for salget!
Vi forstår godt, det kan være svært at bygge en landingsside, der konverterer besøgende til kunder.
Det skyldes oftest, at du kender dit produkt alt for godt. Derfor glemmer du at nævne de mest grundlæggende fordele, som kunderne efterspørger.
Eller også remser du alt for mange detaljer op for at vise kunderne, hvor meget dit produkt eller din tjeneste kan hjælpe dem med. Eller bruger fagtermer for at forsikre de besøgende om, at du har rigtig god forstand på det, du sælger.
Desværre får det dit produkt til at virke alt for kompliceret. Derfor vælger kunderne det fra!
Bygget på et gennemprøvet koncept
Vi har allerede hjulpet masser af danske firmaer med at sælge deres produkter og tjenester online ved at bruge en gennemprøvet skabelon og effektive marketingværktøjer til at opbygge storsælgende landingssider.
Vi bygger landingssider efter koncepter udviklet af StoryBrand og HubSpot. De har hjulpet alt lige fra store multinationale firmaer over tusindevis af små og mellemstore virksomheder og til startups og soloselvstændige over hele verden med at få succes med deres forretning online.
Lad os skabe dine landingssider — eller lære dig at bygge dem selv
Forestil dig, hvor fantastisk det vil være at drive din forretning, når først dine landingssider skaber masser af varme leads, eller sælger dine produkter på autopilot.
Det kan vi hjælpe dig med. Enten ved at bygge landingssiderne for dig, eller lære dig hvordan du selv kan gøre det:
Landingssider til tilmeldinger til jeres nyhedsbrev
Vi kan både bygge landingssider, der skaber flere tilmeldinger til jeres nyhedsbrev , og udvikle de nyhedsbreve som de tilmeldte skal have tilsendt.
Landingssider til salg af produkter eller tjenester
Uanset om du sælger fysiske produkter eller tjenester, kan vi hjælpe dig med at bygge en effektiv landingsside, som skaber flere salg, eller genererer varme leads.
Landingssider med leadgenerator
Er kunderne ikke klar til at købe endnu? Fang deres e‑mail adresse med en lead-magnet, og send dem en serie e‑mails, der uddanner dem til at blive kunder .
Lær, hvordan du selv skaber landingssider
Skal du bygge mange landingssider, kan du med fordel også lære at gøre det selv. Vi tilbyder en løsning med online kursus og tilhørende coaching.
Få mere salg ud af dine landingssider
Du er kun 3 skridt fra at kunne høste flere kvalificerede, varme leads og skabe større omsætning online med effektive landingssider, der gør besøgende til kunder i din forretning. Alt, hvad du skal gøre, er at:
- Kontakt os med dit behov for en landingsside
2. Få udviklet landingssiden, og de eventuelt supplerende elementer
3. Få flere varme leads og større omsætning online
Copywriterne, der sikrer dig, de siger
Præstemarksvej 20–22
4653 Karise
Tlf.: 29 72 55 73
CVR: 36679220
Mail: info@yes-marketing.dk
Sidste nyt på vores blog:
Sådan bruger du bøger i markedsføringen
Hvor mange penge bruger dit firma på reklamegaver? Hvorfor ikke anvende det budget på bøger, du kan anvende i din markedsføring. Læs her hvordan!