Tjeklisten til
den uimodståelige overskrift
Overskriftens vigtigste formål er at fange læserens opmærksomhed, og få ham eller hende til at læse videre på siden. Få den helt gratis tjekliste til at skrive en uimodståelig overskrift, som gør præcis det!
Din overskrift skal fange læseren på 3 sekunder
Ellers er de smuttet videre til konkurrenten.
Om et øjeblik kan du
skrive overskrifter
som en pro
Med vores — hidtil hemmeligholdte — tjekliste bliver du i stand til at skabe overskrifter, som stopper de besøgende, og overbeviser dem om, at de skal se at komme i gang med at læse dit indhold.
De 4 U’er
Få et smart værktøj til at optimere overskriftens 4 U’er: Uopsættelig, Unik, Ultraspecifik og Uundværlig.
Skabeloner
Brug en af de 11 gennemprøvede og effektive overskriftsskabeloner til at naile din overskrift i første hug!
Få den til at shine
Brug tjeklistens 15 kritiske spørgsmål til at finpudse din overskrift til perfektion.
Udfyld, og få tjeklisten:
Kommunikations- og
marketingbureauet
Præstemarksvej 20–22
4653 Karise
Tlf.: 29 72 55 73
CVR: 36679220
Mail: info@yes-marketing.dk
Sidste nyt på vores blog:
Sådan får du folk til at huske, hvad dit firma laver
Folk husker dig for det, de tror du laver. Så hvordan sikrer du dig, at de husker dig for det rigtige. Her får du vores bud på, hvordan du gør det.Det er utroligt, som nogle ting hænger ved. F.eks. tror folk, som kun kender mig perifert – stadigvæk – at jeg ”laver…