Vejen til godt indhold
Hvordan du skaber indhold til nettet, der tiltrækker, fastholder og konverterer!
68
sider!
Få en struktureret og praktisk tilgang til at
- lære din målgruppe at kende
- identificere de bedste ideer til relevant indhold
- opdele indholdet til kunderejsen
- tildele indholdet forskellige funktioner
- planlægge supplerende indhold
- markedsføre dit indhold
Bogen indeholder masser af nyttige skemaer til arbejdsprocessen, samt tonsvis af inspiration, tips og tricks fra erfarne content-udviklere.
Få en struktureret og praktisk tilgang til at
- lære din målgruppe at kende
- identificere de bedste indholdsideer
- opdele indholdet til kunderejsen
- tildele indholdet forskellige funktioner
- planlægge supplerende indhold
- markedsføre dit indhold
Bogen indeholder masser af nyttige skemaer til arbejdsprocessen, samt tonsvis af inspiration, tips og tricks fra erfarne content-udviklere.
Efterfølgende modtager du løbende vores nyhedsbrev, som giver flere gode tips til, hvordan du skaber godt indhold på din hjemmeside og online markedsføring.
Få overblik over målgruppen
Få en struktureret tilgang til målgruppeanalyse og til at finde ud af, hvilket indhold som er relevant for målgruppen.
Skab den rigtige kunderejse
Kunderejsen i content marketing er opbygget af indhold, der er udviklet specifikt til at tiltrække, fastholde og konvertere.
Planlæg markedsføring af indholdet
Bogen indeholder også en masse tips og tricks til gode måder at markedsføre din content marketing-kampagne på.