Fortællinger til hele kunderejsen Storytelling er et effektivt værktøj til at skabe forståelse, troværdighed og forbindelse i løbet af den kunderejse, som dine kunder foretager. Men hvilke fortællinger skal kunderne høre undervejs? Enhver...
Teksten eller webdesignet? Hvad kommer først?Få svaret her! Tænker du på webdesignet, når du skriver tekster ✍🏻 til nettet? Eller tænker du på teksten, når du designer 📐en hjemmeside? Det skulle du tage at gøre! Teksten er ikke den...
Sådan understøtter du læserens læringsstil i din tekst Skal kunderne overbevises af dine salgstekster, er det vigtigt, at du understøtter de forskellige læringsstile i din tekst. Læs her, hvordan du gør det! Når vi skal lære noget...
Byg en landingside med storytelling, som lukker salget Vil du gerne skabe en landingsside, som gør dit produkt til en lækkerbisken for krybdyrhjernen og skaber flere salg, end du kan drømme om? Læs med, og få opskriften her. Ifølge...
Derfor virker storytelling i markedsføringen Storytelling i markedsføringen virker, fordi den spiller på noget af det allerdybeste i den menneskelige erkendelse: Fortællinger! Læs med her, og bliv klogere på, hvorfor kommerciel...
Udnyt disse 5 kognitive principper til at gøre dine tekster mere læsevenlige Skal du sikre dig, folk forstår, hvad du skriver, er det vigtigt at teksten er nem at forstå. Det gør du ved at udnytte de 5 kognitive principper, vi bruger, når vi skal...
Derfor er det ikke firmaet, der er helten i jeres marketingtekster For hvad gør det jeres kunder til? Hvordan ser du og dine kollegaer jer selv i forhold til jeres kunder? I alt for mange firmaer, ser medarbejderne sig selv som heltene– ja,...
5 gode råd om at skrive til nettet Vil du skrive bedre til nettet, er der 5 gode råd, som du bør huske. Gør du det, er du godt på vej til at skrive tekster, som tiltrækker, fastholder og konverterer tilfældelige besøgende til begejstrede kunder....
Sådan får du rytme i din tekst Rytme er normalt noget, vi forbinder med musik. Men kan du skrive dine tekster, så de skaber et mønster eller en rytme, læserne nemt kan opdage, husker folk nemmere det, de har læst. Læs med, og få mere rytme i dine...
Transformationen lukker salget! Det er fordelene, som gør dit produkt interessant for kunderne. Men det er den transformation, produktet skaber for dem, der overbeviser dem om at købe det. Læs med her, og find ud af, hvordan du bruger...