Udnyt disse 5 kognitive principper til at gøre dine tekster mere læsevenlige Skal du sikre dig, folk forstår, hvad du skriver, er det vigtigt at teksten er nem at forstå. Det gør du ved at udnytte de 5 kognitive principper, vi bruger, når vi skal...
Derfor er det ikke firmaet, der er helten i jeres marketingtekster For hvad gør det jeres kunder til? Hvordan ser du og dine kollegaer jer selv i forhold til jeres kunder? I alt for mange firmaer, ser medarbejderne sig selv som heltene– ja,...
5 gode råd om at skrive til nettet Vil du skrive bedre til nettet, er der 5 gode råd, som du bør huske. Gør du det, er du godt på vej til at skrive tekster, som tiltrækker, fastholder og konverterer tilfældelige besøgende til begejstrede kunder....
Sådan får du rytme i din tekst Rytme er normalt noget, vi forbinder med musik. Men kan du skrive dine tekster, så de skaber et mønster eller en rytme, læserne nemt kan opdage, husker folk nemmere det, de har læst. Læs med, og få mere rytme i dine...
Transformationen lukker salget! Det er fordelene, som gør dit produkt interessant for kunderne. Men det er den transformation, produktet skaber for dem, der overbeviser dem om at købe det. Læs med her, og find ud af, hvordan du bruger...
De 4 støjkilder som spænder ben for din online markedsføring Der er masser af støj i kundernes hverdag, som kan spænde ben for din online markeføring. Men der er kun en af disse støjkilder, du kan gøre noget ved – og gør du det, eliminerer du helt...
Forveksler du branding og marketing? Mange blander marketing og branding sammen – og det koster dem dyrt i deres markedsføring. Samtidig hentes inspirationen til marketingkampagnerne tit hos kendte brands. Det koster endnu dyrere. Læs her...
Derfor skal teksten til hjemmesiden ikke handle om dit firma Har du været til en fest, hvor din borddame eller ‑herre kun talte om sig selv? Så ved du, hvordan folk har det, når de kommer ind på dit firmas hjemmeside! For gør du som mange andre,...
Skriv bedre til nettet med disse 4 grundregler Skriver du til nettet, er der faktisk kun 4 grundregler, du skal huske. Så er der meget større chancer for, at din tekst giver dig det udbytte, som du drømmer om. Læs med her, og find ud af, hvad det...
SEO versus marketing? Ved du, hvad forskellen på et SEO-bureau og et marketingbureau er? Nej, det er ikke starten på en vittighed. For der er en essentiel forskel, som er lidt af en øjenåbner, når først du kender den. Læs med her, og find ud af, hvad...