De 4 støjkilder som spænder ben for din online markedsføring Der er masser af støj i kundernes hverdag, som kan spænde ben for din online markeføring. Men der er kun en af disse støjkilder, du kan gøre noget ved – og gør du det, eliminerer du helt...
Forveksler du branding og marketing? Mange blander marketing og branding sammen – og det koster dem dyrt i deres markedsføring. Samtidig hentes inspirationen til marketingkampagnerne tit hos kendte brands. Det koster endnu dyrere. Læs her...
Derfor skal teksten til hjemmesiden ikke handle om dit firma Har du været til en fest, hvor din borddame eller ‑herre kun talte om sig selv? Så ved du, hvordan folk har det, når de kommer ind på dit firmas hjemmeside! For gør du som mange andre,...
Skriv bedre til nettet med disse 4 grundregler Skriver du til nettet, er der faktisk kun 4 grundregler, du skal huske. Så er der meget større chancer for, at din tekst giver dig det udbytte, som du drømmer om. Læs med her, og find ud af, hvad det...
SEO versus marketing? Ved du, hvad forskellen på et SEO-bureau og et marketingbureau er? Nej, det er ikke starten på en vittighed. For der er en essentiel forskel, som er lidt af en øjenåbner, når først du kender den. Læs med her, og find ud af, hvad...
5 elementer til din Om os-side, som overbeviser kunderne Selvfølgelig er du stolt af dit firma. Derfor vil du gerne fortælle dets historie på hjemmesidens Om os-side. Men det er ikke den fortælling, kunderne leder efter, når de besøger siden. Læs...
Præsentationer, som holder folk fanget til sidste slide Vil du have folk til at huske og reagere på din præsentation, skal du opbygge den lige som manuskriptet til en film. Læs med her, og lær hvordan du holder folk fanget til...
Spænd ikke ben for dit SEO-bureaus arbejde! Et SEO-bureau skaber større synlighed i de organiske søgeresultater for dit firmas hjemmeside. Men hvad hjælper det, hvis de besøgende har svært ved at forstå, hvad der står på siderne? Læs her, hvordan du...
Spænder janteloven ben for din hjemmeside? Det er klart, du er stolt af dit firma, og gerne vil bruge din hjemmesiden til at fortælle kunderne om alt det, som I er gode til. Men det bringer dig i fare for, at janteloven spænder ben for din hjemmeside...
Kunderne husker kun dit firma for en ting — så hvad skal det være? De fleste kunder husker kun dit firma for en enkelt ting. Så hellere blive husket for en sag, som du og dit firma kæmper for, eller et problem I bekæmper, end for et enkelt produkt...