RIV TEKSTMUREN NED! Jo! Vil vil gerne læse tekster på nettet! Alle statistikker og praktiske erfaringer fra alverdens bloggere synes at ramme en tyk pæl igennem forestillingen om, at vi ikke gider læse noget på nettet. For når indholdet er...
Bucket brigades eller seeds of curiosity Kender du det simple copywriter-tricks, der holder dine læsere fangede hele vejen ned til slutningen af din tekst? Eller indfanger dem igen, hver gang de er lige ved at miste interessen eller tabe...
Punktopstillinger – og hvorfor de er vigtige for din tekst Punktopstillinger er med til at gøre din tekst mere overskuelig. Samtidig gør de teksten nemmere at få hul på for nettets mange skimmere. Læs her, hvordan du skaber...
7 vigtige elementer til fængende overskrifter, der får folk til at klikke Alle vil gerne skrive fængende overskrifter, der drager besøgende til hjemmesiden som en magnet tiltrækker jernspåner. Selv om det er en svær kunst, er det et håndværk,...
En kommunikationsplan, der rent faktisk virker! Alt for mange virksomheder har svært ved at bryde gennem støjen på nettet med deres kommunikation. Derfor skifter de hele tiden taktik eller fokus, hvilket blot forvirrer målgruppen...
Hvad vores gamle hund lærte os om vigtigheden af en godmarketingplan! Når vores gamle hund var ude i haven, elskede han at jage cyklisterne langs indersiden af hegnet. For normalt kunne han ikke komme ud til dem. Men en dag var han sluppet ud, og...
Er budskabet klart,står kunderne parat! Hvis dit budskab er klart og virker relevant på målgruppen, skal den nok lytte. Hvordan du sikrer det, får du et par tips til i denne artikel. Af Benny Christen Grandahl Partner og Chief Content Officer,...
Er der ikke noget på spil, er der ingen grund til at reagere Hvor spændende er det at se en film, hvor helten ikke er i fare, eller ikke har noget på spil? På samme måde kan det at italesætte, hvad der er på spil for dine kunder være med til at få dem til at...
Hvis du gør som alle andre… … skiller dit firma sig aldrig ud fra mængden! Det gør det svært for kunderne at huske netop dit firma frem for alle de andre i din branche. Så tag skridtet, skil dig ud, og vind kunderne for næsen af...
SEO tekster i dag er lig med kvalitetstekster Selv om vi faktisk hader betegnelsen SEO-tekster, er den slags tekster noget helt andet i dag, end det var, dengang betegnelsen blev brugt nedsættende om dårlige tekster på nettet. Dem er der ikke plads...