Sådan skriver du afsnit til nettet Når du skriver afsnit til nettet, skal du holde dem korte. Det gør dem lettere at overskue for læserne – især på mobilen. Læs her, hvordan du skriver afsnit, der leder de besøgende hele vejen igennem din tekst...
Sådan skriver du mobilvenlige webtekster Mobilvenlige webtekster er en must, fordi de fleste søgninger foregår fra mobilen. Så ligesom din hjemmesides webdesign først og fremmest skal udtænkes til at se godt ud på mobilen, bør du...
Fasthold læserne med en underrubrik, der fænger! En underrubrik øger chancerne for, at de besøgende går i gang med at læse indholdet på siden ved at forklare værdien af teksten, og åbne et vidensgab, som gør folk nysgerrige på at læse videre. Læs...
Skriv bedre call to actions med instant gratification-overskriftsskabeloner Er du træt af det typiske call to action med hurtig levering eller længere returret? Eller har du måske slet ingen af delene at lokke kunderne med? Eller kunne du bare tænke dig...
RIV TEKSTMUREN NED! Jo! Vil vil gerne læse tekster på nettet! Alle statistikker og praktiske erfaringer fra alverdens bloggere synes at ramme en tyk pæl igennem forestillingen om, at vi ikke gider læse noget på nettet. For når indholdet er...
Bucket brigades eller seeds of curiosity Kender du det simple copywriter-tricks, der holder dine læsere fangede hele vejen ned til slutningen af din tekst? Eller indfanger dem igen, hver gang de er lige ved at miste interessen eller tabe...
Punktopstillinger – og hvorfor de er vigtige for din tekst Punktopstillinger er med til at gøre din tekst mere overskuelig. Samtidig gør de teksten nemmere at få hul på for nettets mange skimmere. Læs her, hvordan du skaber...
7 vigtige elementer til fængende overskrifter, der får folk til at klikke Alle vil gerne skrive fængende overskrifter, der drager besøgende til hjemmesiden som en magnet tiltrækker jernspåner. Selv om det er en svær kunst, er det et håndværk,...
En kommunikationsplan, der rent faktisk virker! Alt for mange virksomheder har svært ved at bryde gennem støjen på nettet med deres kommunikation. Derfor skifter de hele tiden taktik eller fokus, hvilket blot forvirrer målgruppen...
Hvad vores gamle hund lærte os om vigtigheden af en godmarketingplan! Når vores gamle hund var ude i haven, elskede han at jage cyklisterne langs indersiden af hegnet. For normalt kunne han ikke komme ud til dem. Men en dag var han sluppet ud, og...