Sådan bygger du en køreplan til din email- og content marketing Har du brug for at få lagt en plan for din indholdsproduktion til jeres e‑mail og content marketing kampagner? Her får du en opskrift på, hvordan du griber det an som de professionelle....
Sådan river du tekstmuren ned! Skal du øge chancen for, at de besøgende læser andet end overskriften på din side, skal du bryde tekstmuren ned i flere indholdselementer og designe siden, så det bliver nemt at læse den i flere...
Indfang flokken Sådan skriver du et godt Call to Action Et godt Call to Action skal give din læser en klar instruks på, hvad han eller hun forventes at gøre, efter at have læst det indhold du har på siden. Skal det virke, må det ikke bare være en kommando. Det...
Bedre sikkerhed i Zoom-møder – sådan! Vil du undgå trolls og hackere i dine Zoom-møder, og i det hele taget øge sikkerheden for både dig og dine mødedeltagere? Så læs med her, og få en række tips til, hvordan du kan holde mere sikre møder...
Det handler om dem, ikke om dig, når du skriver tekster til nettet Hvem kommer først, når du udvikler indhold til jeres hjemmeside? Dig eller dine kunder? Og hvilket udgangspunkt bør teksten have? Det får du svar på i denne artikel. Forestil dig, at du...
Dårlig kommunikation starter hos afsenderen! 5 typiske kommunikationsfejl, som vi alle begår – og hvordan du undgår dem! Sidder du tit tilbage med følelsen af, at folk ikke har forstået det, du har sagt eller bedt dem om? Så er du måske tættere...
5 tips til at komme levende gennem din næste tale Slår tungen knuder, eller er du bare ikke tryg ved at stille dig op og sige noget foran andre mennesker? Med disse 5 tips kan du genvinde din selvtillid, fordi du ved, at det du siger, går rent ind og...
Myten om vores guldfisk-hukommelse – og hvad vi rent faktisk kan lære af den! Myten om vores guldfiske-hukommelse handler især om, hvem der egentlig bed på krogen. Guldfisken eller den journalist, der faldt over en observation, der var hevet ud af...
SEO-tekster skal skrives, så de giver læseren værdi SEO-tekster uden værdi for læserne er den sikre vej til dårligere placeringer i søgeresultaterne. For dårlige, forvirrende tekster sender hurtigt de besøgende tilbage til Google igen....